GİRİŞ


Bu bloğun amacı yemek yapmaya yeni başlayanlara, öğrencilere, ilk defa yalnız yaşamaya başlayanlara küçük bir rehber olması. Bir çok yemek bloğu yada sitesi varken ne gerek vardı ? diye düşünebilirsiniz. Aslında çok kişisel bir durumdan daha genele dönüşen bir düşüncenin sonucu bu blog.


Tesadüflere inanan kadere inanmaz , kadere inanan tesadüflere demişti bir dizi karakteri. bu ara tesadüf ve kader üzerine o kadar çok şeye rastladım ki bir yanda flashforward , lost gibi diziler , diğer yanda kabalist (geert kimken) ve aşk (elif şafak) gibi kitaplar bana devamlı kaderden bahsediyordu.


Bu arada arkadaşım Kenan'ın tayini Roma'ya çıktı. ilk defa yalnız yaşayacak ve kendi yemeklerini yapmaya başlayacak Kenan. Hem başka bir ülkede hem de yemek yapmaya zerre ilgisi yoktu daha evvelden. İhtiyacı da yoktu yapan birileri her daim vardı çevresinde.

Tam bunları konuştuğumuz sırada bir filme rastladım adı julie & julia iki gerçek karakterden esinlenilerek oluşturulmuş bir film. Julia Child ve Julie Powell iki yemek tutkunu kadının gerçek hikayesi. Spoiller vermeye gerek yok. Bu kadar üst üste gelince her şey, biriktirdiğim onca malzeme, kitap, fikir ve deneyimleri ; sadece Kenan için değil, ihtiyaç duyan herkes için kullanmak istedim. En önemlisi de üretmek istedim. Bilgi paylaşmak içindir.

Yorumlar