BÖĞÜRTLEN ŞARABI


Tadını bilmediğiniz bir şeyi hiç çekti mi canınız? Birinin anlatımından etkilendiğiniz yada bir resme bakarken ağzınızın sulandığı oldu mu hiç?

Joanna Harris'in Böğürtlen Şarabı kitabını seneler evvel okumuştum. Meyve şarabını o kadar güzel anlatıyordu ki hiç meyve şarabı içmeyen benim canım meyve şarabı çekiyordu. Öyle güzel anlatmıştı ki rengini, kokusunu, tadını, verdiği hissi, hayal edebiliyordum.

İlk meyve şarabım vişne küp mistel idi. Tıpkı Joanna Harris in tasvirlerindeki gibiydi.Tıpkı hayal ettiğim gibiydi meyve şarabı. Daha sonraları bir çok çeşidini tattım. Böğürtlen,şeftali,elma gibi.

Sanırım en sevdiğim şarap türü meyve şarabı. Güzel bir meyve şarabı tattığınızda daha güzel hiç bir şey olamaz gibi geliyor insana. Şirince meyve şarapları ile ünlü. Vincent markasının meyve şaraplarını sevmiyorum bana öksürük şurubunu anımsatıyor.

O yüzden hiç meyve şarabı denemedi iseniz önce joanna Harris in Böğürtlen Şarabı kitabını okuyunuz daha sonra da vincent harici bir marka seçiyorsunuz.

Yazarın çikolata isimli kitabı da aynı isimle sinema filmi olmuştu. Meyve şarabınızı yudumlarken minik ısırıklar aldığınız çikolatanızla keyifle bu filmi izleyebilirsiniz. Yeme içme meselesi ciddi bir tutkudur.

Yemek için yaşayanlara önerilerdir!

Yorumlar